Aankomst - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Waas - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Waas - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,

En ja hoor, ook ik ga een blog bijhouden, wel zo leuk voor iedereen die geinteresseerd is!
Voor iedereen die even gemist heeft wat ik ga doen: ik heb een super vette stage bij het British Museum in Londen, in het Samsung Digital Discovery Centre.

Gisteren ben ik naar Londen gevlogen na een akkefietje met mijn koffer (die kapot ging, waardoor ik 30 min voor vertrek mijn volledige kofferinhoud in een andere koffer kon stoppen). Ik heb mij die avond geinstalleerd in mijn kamer. Ik heb nog geen kamergenoot, maar dat komt vast later nog wel en bij de receptie wisten ze nog niet wanneer en of die komt, dus misschien zit ik de hele tijd alleen, zou niet heel vervelend zijn.

Vanochtend ben ik naar het Natural Museum of History (natuurhistorisch museum) geweest, maar omdat de musea in Londen allemaal gratis zijn was het daar overvol. Wat ik heb gezien vond ik wel heel mooi, maar na een uur was ik er klaar mee om mij door de mensenmassa heen te worstelen, dus ben ik de straat overgestoken om in het rustigere V&A te gaan kijken. Daar had ik alleen niet heel veel tijd meer, omdat ik in mijn huis wilde eten (op zondag heb je daar 's middags warm eten). Tijdens de lunch kwam in in gesprek met Aurélie, een meisje uit Geneve, en zij had 's middags afgesproken met een vriend bij St. Paul's Cathedral om daar naar de viering te gaan. Ik ben natuurlijk meegegaan en na een prachtig uitzicht op de Milleniumbrigde hebben we een scone gegeten en thee gedronken in een Belgisch restaurantje (op het zoutvaatje stond letterlijk: 'grijs zeezout' en op de deur 'duwen').

Nu heb ik de avond lekker voor mezelf om me voor te bereiden voor morgen.

Voel je vooral uitgenodigd om te reageren of via facebook of mail contact op te nemen, want ik ben natuurlijk nog steeds nieuwsgierig naar het leven in Nederland!

Tot de volgende keer met meer nieuws over mijn stage!

Groetjes Laura

  • 13 April 2014 - 20:37

    Kim:

    Ontzettend veel plezier daar Laura! Ben erg benieuwd hoe je het gaat hebben :) x Kim

  • 13 April 2014 - 23:36

    Angelique:

    Superleuk om te lezen Lau!! Heel veel plezier ;D

  • 14 April 2014 - 08:34

    Susanne:

    Leuk dat je NL zo op de hoogte gast houden van jouw leventje.
    Succes vandaag!
    Liefs, Susanne

  • 14 April 2014 - 08:36

    Krista Leusink:

    Al veel gezien op je eerste dag! Veel plezier.
    Groet, Krista

  • 14 April 2014 - 09:20

    Ineke Van Waas:

    Leuk om te lezen Laura.
    Succes op je eerste werkdag in Het Britisch Museum.
    Groetjes Ineke

  • 14 April 2014 - 10:46

    Mees:

    Hoi tante Laura,

    Het gaat goed en ook met Fenne. Ik wil graag met je praten door de computer. Dat spreken we nog wel af. Ik wil gaan, mis je niet (dat zegt hij letterlijk).

    Groetjes Mees

  • 16 April 2014 - 17:38

    Mariska Gruters:

    Superrr leukk meis!! Echt nog heel veel plezier!! xxxx maris

  • 18 April 2014 - 22:13

    Saskia:

    Hoi Laura,

    Veel plezier in Great Britain!

    Groetjes Saskia.

  • 18 April 2014 - 22:30

    Anniegruters:

    Hoi Laura,

    Leuk om te lezen hoe het daar met je gaat.
    Heel veel plezier en dat je maar heel veel ervaring op mag doen !

    Groetjes Arie en Annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Laura

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 3082

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 24 Augustus 2014

London

Landen bezocht: