De eerste stageweek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Waas - WaarBenJij.nu De eerste stageweek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Waas - WaarBenJij.nu

De eerste stageweek

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,

Super leuk om al jullie reacties te lezen en dat blijkbaar iedereen dit gaat volgen :)

Inmiddels ben ik al een week in Londen en begin ik aardig mijn draai te vinden. De eerste stage week zit erop en volgens mij wordt het hartstikke interessant. De andere twee stagiaires die er al langer zitten, mogen in ieder geval super veel doen. Ik mocht deze week eigenlijk ook al meteen van alles doen, zo mocht ik maandag meedraaien met een vakantieprogramma en vrijdagochtend weer. Daarnaast kon ik ook meteen filmpjes van het weekend programma editen, waardoor ik me weer mocht uitleven met Adobe Premiere (waar ik uiteraard weer veel te lang mee bezig was, zoals alle CMV’ers wel zullen herkennen). Verder heb ik kort uitleg gehad over een van mijn belangrijkste projecten hier, waar jullie vast nog meer over gaan horen. In mei start een tentoonstelling over mummies en de nieuwe technieken die er zijn om deze te onderzoeken. Hier willen ze een familie programma voor gaan ontwikkelen (Exploring Egyptian Mummies), wat ik mag bedenken, opzetten en ik neem aan ook een keer uitvoeren. Er is eigenlijk nog helemaal niks bedacht (behalve een paar eisen) dus dit project moet helemaal vanaf het begin worden opgezet. Dit programma wordt al in juni gedraaid, dus twee maanden om me daar op te richten.

De mensen zijn overal erg aardig (een beetje té aardig). Alle Britten zeggen op alles Thank you en Sorry, en ze vragen de hele tijd: how are you doing? Ik voel mezelf dan ontzettend niet aardig met mijn Hollandse ‘recht door zee-heid’. Ook in het huis is iedereen aardig en meedenkend, met het eten heb ik bijna altijd wel aanspraak met iemand, al is het nog erg rustig door de paasvakantie. Dus ik verwacht dat het volgende week iets gezelliger wordt en dan zijn er in ieder geval geen mensen meer die alleen maar een week op vakantie zijn.

Dit weekend heb ik flink wat sight-seeing gedaan. Vrijdag middag even naar Covent Garden en gisteren een toeristische bus tour gedaan. Nu heb ik dus praktisch heel Londen gezien  Nou vooruit, nu kan ik alles rustig gaan bekijken.

Ik wens iedereen een vrolijk Pasen!
Groetjes Laura

  • 20 April 2014 - 20:58

    Ton Van Waas:

    Laura vrolijk Pasen en nog veel plezier deze feestdagen.
    groetjes, papa

  • 20 April 2014 - 22:30

    Toon En Coby:

    Hoi Laura,
    Wij wensen je een hele mooie en leerzame tijd toe,
    en blijven op de hoogte van je reisverslag.
    groetjes Toon en Coby.

  • 21 April 2014 - 15:12

    KarinH:

    Toppie, wat een leuk project om je tanden in te zetten; Good Luck. Als je nog een leuk London tour wil. Bij Gabriels Wharf (vlakbij london eye) kun je fietsen huren met gids om London op z'n Hollands te verkennen. Greetz en Zalig Pasen
    Karin

  • 21 April 2014 - 18:45

    Corrie Van De Riet:

    laura wat fijn dat het hele avontuur tot nu toe leuk voor je is
    ik wens je een fijne paasdagen toe en doe veel leuke dingen

    groetjes corrie van de riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Laura

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 3078

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 24 Augustus 2014

London

Landen bezocht: